Strong Angel

Direktlänk till inlägg 20 september 2011

Lite bilder mm.

Av Johanna - 20 september 2011 11:27

God förmiddag!

Igår spökade mina hormoner till tusen, var så himla jobbigt. Kunde liksom inte hur mycket jag än försökte skärpa mig. Fast idag vaknade man utvilad och på ett strålande humör. Fantastisk känsla! Gick upp å bryggde kaffe och så. Jag ska till läkaren idag i Nybro. Är nervös för det gäller min medicin hurvida jag kan ha kvar den när jag ska amma å så, jag hoppas innerligt att vi kan byta sort för trappa ner kommer bli så svårt, speciellt med g-hormoner och tuffa utmaningar som anybliven mamma. Så håll gärna en tumme eller två för mig...

Mamma ska också till läkaren idag, i Oskarshamn. Hon har ju varit sjukskriven sedan december för sina "hemska" armar. Jag bara önskar av hela mitt hjärta att de kan göra någonting för henne. Nu behåller vi denna positiva feelingen och så blir det ett positivt inlägg ikväll sen, eller hur?

Tänkte lägga in lite bilder ifrån Ullared, eller åtminstone på det jag köpte. 


Hur söta är inte dessa små tofflor?


   

  En overall att ha i vagnen tex. Stl 56


 

Body + byxa stl 50


 

  Nalle Puhbody stl 56 + vit kofta stl 50


Pyjamas stl 56, klänning stl 62, mössa bla


      

 Världens sötaste par jeans stl 56, byxor stl 50/56 plus klänning till.


   

Body stl 56 och en söt mössa


 

Gosefiltar + "babyvaktare"


Har inga bilder på det men köpte även bärsele, tvättlappar och en sängmobil. Är väldigt nöjd i alla fall och igårkväll la jag in allt i storleksordning i lådan längst ner i garderoben.

Ska även blogga om Norrlandsresan, men får bli ikväll sedan då jag snart måste bege mig.

Take care! // J 

 
 
Kiza

Kiza

21 september 2011 07:52

Hoppas det löser sig med medicineringen. O din mamma, inget kul alls det där med armarna.Ruggigt o kallt här i dag, men man blir varm om hjärtat när man ser dina fina babykläder. Ha en goer dag //Kram

http://www.kiza.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 6 januari 2015 12:30


  Inleder detta inlägg, med bilden på denna ursöta kanin. Bilden är en av många smycken som finns på http://www.cuteness.se/ . De har även inredningsprylar, coola mobilskal mm. Gå in å kika vettja! Jag är med och tävlar om detta ursöta smycke och ...

Av Johanna - 31 december 2014 10:58

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja, jag slutade ett av mina jobb tidigare än beräknat. Det är något jag egentligen aldrig skulle göra men det blev för mkt helt enkelt...Det grämer mig fortfarande.   2. Höll du några av di...

Av Johanna - 28 december 2014 20:33

Hej, jag är tillbaka!! Eller nej jag vet inte. Det var otroligt länge sen jag skrev och dagarna har liksom bara passerat. Det låter ju tråkigt och det är inte så jag menar. Vilken underbar sommar och nu då, vilken jul!! Julen är den högtid jag älskar...

Av Johanna - 18 maj 2014 20:54

Det börjar nästan bli tjatigt det här med att jag ska skriva mer regelbundet, men sedan blir det aldrig så. Kanske är det dags den här gången? Vi får väl se...   Idag har inte varit någon höjdardag då jag känt mig febrig och dunderförkyld. Dessut...

Av Johanna - 4 mars 2014 23:09

Dagen började tidigt för L och mig idag. Medan N var påväg hem från nattens jobbpass gjorde L och jag oss redo för dagis / jobb. Jag lämnade Leia redan klockan 6.15. I vanliga fall sover hon i alla fall två timmar till om hon får välja, men hon vakna...

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards