Strong Angel

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Johanna - 23 september 2011 16:43

Dag 2 - Min första kärlek

Detta känns ganska svårt att blogga om då jag egentligen inte haft någon riktigt första kärlek. Må hända att den jag var med första gången satte spår i mig och fanns väl på näthinnan i ett års tid. Han var snygg, överöste mig med komplimanger, hade pengar och dessutom en riktig "Bad guy". Jag kan titta i min gamla dagbok ifrån högstadiet och se hur fullmålad den är med "hjärta S". Tyvärr var jag både ung och naiv och ville väl bara se det charmiga yttret som log mot mig. Visst hade vi kul ihop och jag minns första gången jag var hemma hos honom. Han var bakfull det märktes! Fast vi hade trevigt, han spelade 800 grader på sin gitarr (loved it, punkare som jag var) och sedan rullades en lång spellista på datorn. Hans mamma kom för övrigt in med kaffe och jag fick saft, då jag inte lärt mig dricka den underbara drycken...

Tyvärr så fick vi inget riktigt förhållande, och jag började väl sakta förstå att han hade ögon för andra också...

Haft två andra förhållanden också med S & K, fast varade några månader så jag är väl inte så bra på sådant med förhållanden, även om jag var kär i dom också. Fast först nu är jag ju i ett seriöst förhållanden och vi ska ju till och med ha barn älskade Niklas och jag.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards