Strong Angel

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

NAMNFÖRSLAG!

Av Johanna - 26 september 2011 21:19

Har en kass kväll ikväll. E verkligen nere... Men det tänkte jag inte blogga om utan vill gärna ha åsikter om namn!! 

Vi har nästan bestämt att killnamnet är Kevin. Annars på förslag är Leo, Leon, Liam.

Fast vi tror ju oss vara säkra på att det är en liten flicka och vi har ganska många namn, men inget som vi känner hundra för eller kan bestäma oss helhjärtat för...än. Här är våra förslag: ( i bokstavsordning)

Alexia

Alicia

Alva

Enya

Felicia

Holly

Isolde (vill ifs inte pappa)

Kelly

Leia

Liv

Livia

Lovis

Marielle

Melissa

Miranda

Mollie

Savannah

Tindra


De tre som vi just nu funderar mest kring är Felicia, Leia och Savannah. <3

(För er som inte vet heter halvsyskonen Tova, (Loke som är i himlen), Viggo och Saga. Vad passar och har ni andra förslag? 

Tas tacksamt emot!!

Massa kramar till er som läser och lämna gärna en kommentar.


 
 
pontus Källström

pontus Källström

26 september 2011 21:28

Jag har också några förslag om det går bra?

Killnamn: Leonard
flicknamn: Saga, Evelina, Louise, Leona

http://pontzu.bloggplatsen.se

Johanna

26 september 2011 22:06

Hejsan! Vem är du Pontus? Tack för dina förslag. Saga heter bebisens halvsyster så går inte men bra att du nämnde Evelina! Gillas skarpt. :)

 
Ellan

Ellan

26 september 2011 21:32

Enya är upptaget;)

http://Sodheim.blogspot.com

Johanna

26 september 2011 22:03

Du kan nog va lugn E för Niklas satte det rätt långt bak :p

 
Kiza

Kiza

26 september 2011 22:57

Fina namn, alltid lättare tycker jag att komma på flicknamn.
Amie,Asta (väldigt gammeldags men gulligt)
Vilda,Vidar,Engla,Ängla,Elvin.
Ni ser nog vad som passar när hon/han har tittat ut. <3

http://www.kiza.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 6 januari 2015 12:30


  Inleder detta inlägg, med bilden på denna ursöta kanin. Bilden är en av många smycken som finns på http://www.cuteness.se/ . De har även inredningsprylar, coola mobilskal mm. Gå in å kika vettja! Jag är med och tävlar om detta ursöta smycke och ...

Av Johanna - 31 december 2014 10:58

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja, jag slutade ett av mina jobb tidigare än beräknat. Det är något jag egentligen aldrig skulle göra men det blev för mkt helt enkelt...Det grämer mig fortfarande.   2. Höll du några av di...

Av Johanna - 28 december 2014 20:33

Hej, jag är tillbaka!! Eller nej jag vet inte. Det var otroligt länge sen jag skrev och dagarna har liksom bara passerat. Det låter ju tråkigt och det är inte så jag menar. Vilken underbar sommar och nu då, vilken jul!! Julen är den högtid jag älskar...

Av Johanna - 18 maj 2014 20:54

Det börjar nästan bli tjatigt det här med att jag ska skriva mer regelbundet, men sedan blir det aldrig så. Kanske är det dags den här gången? Vi får väl se...   Idag har inte varit någon höjdardag då jag känt mig febrig och dunderförkyld. Dessut...

Av Johanna - 4 mars 2014 23:09

Dagen började tidigt för L och mig idag. Medan N var påväg hem från nattens jobbpass gjorde L och jag oss redo för dagis / jobb. Jag lämnade Leia redan klockan 6.15. I vanliga fall sover hon i alla fall två timmar till om hon får välja, men hon vakna...

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards