Strong Angel

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

Mariella?

Av Johanna - 29 oktober 2011 22:49


v.32+5   Vem är du lilla busen? Jag gillar namnet Marielle, men sedan kom mamma på att Mariella är ju jättefint och dessutom hette min mormor Brith-Marie och farmor heter Ella så Mariella blir ju rätt passande, visst?


Leia Johanna Mariella 


Hur låter det? Fast jag kan tänka mig Mariella istället för Leia. Felicia och Savannah finns fortfarande i åtanke. Pojk blir det Kevin isåfall. 

 
 
T

T

30 oktober 2011 12:17

Jag tycker att alla namnen var fina! :)

http://thinobsession.bloggplatsen.se

Johanna

30 oktober 2011 12:28

Tack så mycket! :)

 
Lisa

Lisa

30 oktober 2011 13:54

Jättefina namn! och fin mage! Du är inte sugen på att ta reda på kön??
Själv så kunde jag inte hålla mig längre än till vecka 16 innan jag var tvungen att kolla.. (nu är jag i v 21)

http://lisadecker.bloggplatsen.se

Johanna

30 oktober 2011 14:28

Tack så mkt!! =) Jag har faktiskt haft jätteliten mage och det syntes knappt innan v.30, men nu börjar den synas rejält i alla fall.
Jo, jag är väldigt nyfiken av mig så vi bestämde oss för att ta reda på könet, men när vi gjorde Ultraljudet så hittade barnmorskan först inte hjärtats fyra kammare så hon fick hämta en annan BM tillslut (hon hittade det ifs direkt) så då blev det liksom inte att vi frågade om kön då det ju såklart inte är det viktigaste. Men vi frågade sedan när hon var klar och hon sa att hon inte specifikt kollat efter det, men att hon inte sett någon snopp så att hon trodde det var en flicka... Vilket jag känt under hela graviditeten också. Så hon sa att med 80% säkerhet är det en flicka. Men hade gärna vetat till hundra, men har köpt klänningar å så ändå. Vad roligt, och grattis till bebisen! Har du börjar planera namn och klädinköp och så?

 
Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

30 oktober 2011 17:18

Svårt det där med namn, vi har ändrat oss många gånger under graviditeten, och även om man bestämmer sig för ett så kanske det inte alls känns rätt när den lilla väl tittar ut! Lycka till! :)

http://caroliinea.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 6 januari 2015 12:30


  Inleder detta inlägg, med bilden på denna ursöta kanin. Bilden är en av många smycken som finns på http://www.cuteness.se/ . De har även inredningsprylar, coola mobilskal mm. Gå in å kika vettja! Jag är med och tävlar om detta ursöta smycke och ...

Av Johanna - 31 december 2014 10:58

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja, jag slutade ett av mina jobb tidigare än beräknat. Det är något jag egentligen aldrig skulle göra men det blev för mkt helt enkelt...Det grämer mig fortfarande.   2. Höll du några av di...

Av Johanna - 28 december 2014 20:33

Hej, jag är tillbaka!! Eller nej jag vet inte. Det var otroligt länge sen jag skrev och dagarna har liksom bara passerat. Det låter ju tråkigt och det är inte så jag menar. Vilken underbar sommar och nu då, vilken jul!! Julen är den högtid jag älskar...

Av Johanna - 18 maj 2014 20:54

Det börjar nästan bli tjatigt det här med att jag ska skriva mer regelbundet, men sedan blir det aldrig så. Kanske är det dags den här gången? Vi får väl se...   Idag har inte varit någon höjdardag då jag känt mig febrig och dunderförkyld. Dessut...

Av Johanna - 4 mars 2014 23:09

Dagen började tidigt för L och mig idag. Medan N var påväg hem från nattens jobbpass gjorde L och jag oss redo för dagis / jobb. Jag lämnade Leia redan klockan 6.15. I vanliga fall sover hon i alla fall två timmar till om hon får välja, men hon vakna...

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards