Strong Angel

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Johanna - 30 oktober 2011 18:53

  Idag har barnen lekt med varsin kompis här så det har varit full fart. Jag och Niklas har rensat upp lite av mitt porslin och snygga vinglas med mera. Kan inte ha en del va mina kläder så Tova ska få kolla på en massa när hon kommer hem sen. (Vi saknar dig!). Annars har jag dragit ut massa ackord och spelat vid pianot en timme, sedan sa bebis ifrån att luften var slut. Jag sjöng "De sista ljuva åren" och kompade till. Älskade morfars låt. Jag ska öva så det blir bra så kanske jag lägger upp lite här på bloggen. Var på vishumör idag så blev mest svenska visor och tex "Första gången" som är en underbar låt av Magnus Uggla och "Av längtan till dig" med Cajsa-Stina Åkerström. Den passar in på mig till Niklas. Är så vacker text:


"Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig. Ja, alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött, för att mäta den vackraste människa jag någonsin mött".


Nu ska Saga, Viggo, jag och Niklas spela Bingolotto. Hoppas det går bättre än förra söndagen. Men barnen älskar det och nu är det bara en timme och det är precis lagom och UTAN reklam. 


Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards