Strong Angel

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Johanna - 2 november 2011 09:44

Godmorgon! Sitter nu på bussen in till stan. Mamma och jag ska fika och förhoppningsvis shoppa en massa julklappar. Känns kanske tidigt, men man vet ju aldrig vilken ork man har om några veckor... Ska bli roligt att få köpa klappar till Niklas barn och bebben.  Mamma har köpt ett babygym så innan jul måste bebisen vara ute säger hon. Jag håller med! Får se om "Skruttan" gör detsamma. I natt har hon hållt mig vaken hela natten. Somnat enstaka gånger, men vaknat efter tjugo minuter cirka. Kissat tre gånger mellan 1 och 5 och bebben har tryckt med benen upp mot bröstkorgen. Fick roa mig med att ligga och titta på  "pappa" som sov så lugnt. Tur det då han skulle upp vid fem. Vaknade 7.50 av att jag hölls upp av en stark man, medan hans kompis tog krossat glas och rispade mot min mage. Jag bad för bebisens liv, skakade och vaknade upp med rysningar i hela kroppen. Tur att det bara var en dröm! Tänk, älsklingen är inte född än men jag ber redan om att "döda" mig istället för mitt barn. <3 Nu ska vi se om detta inlägg kommer fram, då det är första gången jag bloggar från mobilen. Bilden är för övrigt mina och Olas strumpor som vi hade när vi var små som mamma tagit fram och tvättat. Godmorgon och ha en bra dag!       

 

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards