Strong Angel

Direktlänk till inlägg 11 november 2011

En liten lista såhär en mörk fredag.

Av Johanna - 11 november 2011 17:44

Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag träffade lillebror.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Var uppe med barnen som skulle till skolan.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Spelade Piano.
Det sista du sa högt? Jag kan hämta saft till dig...
Det senaste någon sa till dig: Johanna, jag är törstig
Vad har du druckit idag? Julmust och kaffe.
Vad var det senaste du åt? En halv kebabpizza.
Vad var det senaste du köpte? Matvaror...
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun?
Vad är det för väder hos dig nu? "Ruggit"
Godaste glassmaken? Himmelsk röra eller Sorbetglass.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Näe, men på ödet...
Sover du tungt? Antingen kasst eller väldigt tungt.
Drömmer du mardrömmar? Många! Inatt att min sambo skulle flytta till Linköping med barnen och att det var julafton och han var skitsur för den lägenheten han skulle kolla på blev uthyrd, och han sa att jag ska pendla till mitt jobb i Växjö, men vill bo i Linköping så följ med nu!! Sjukt...
Trivs du med ditt jobb? Jag gjorde absolut, fast gillade mer att jobba inom vården. Älskar att jobba med människor så till sommaren blir det nog lärarplugg...
Favoritklädsel? morfars mjukisbyxor eller leggins och tunika.
Favoritlåt just nu? What are words - Chris Medina
Vad ser du om du tittar till höger? Nöbbele BK:s spelschema 2011, ett kort från tidningen på Viggo mm...
Vad gör dig glad just nu? När bebisen sparkar, när barnen kommer med underbara kommentarer och när min sambo kramar mig.
Vad ska du göra härnäst? Ha fredagsmys med S & V medan T är på Halloweenfest och Niklas jobbar natt :(
Höger el vänsterhänt? Vänster
Humör just nu? Allmänt trött å seg, men annars rätt så bra.
Favoritgodis? Skummtomtar
Kläder just nu? Gröna leggins, svart tunika och en ljus kofta sopm jag köpte på H&M igår.
Sommarplaner? Gotland med hela familjen =)
Hur många kuddar sover du med? 1 oftast och en till ryggen (ajjjjjj)
Morgon eller nattmänniska? Hmm... Jag är alltid trött just nu, men absolut nattmänniska!
Vad är viktigast för dig? Min familj.
Är du kittlig? Nej :D
Snarkar du? Inte mycket, men det händer...
Stjärntecken? Lejon
Äckligaste insekten? Fluga!
Stökigt el välstädat? Trivs i båda. Det måste inte vara kliniskt rent... Men klart man mår bra när man städat.
Vad längtar du mest efter just nu? MIN BEBIS!! Att få bli mamma, Stockholmstrippen nästa vecka och till den nya bilen kommer nästa vecka så jag kan få använda MIN bil (tidigare min sambos men jag köpte den idag). 

 
 
kiza

kiza

12 november 2011 17:35

När åker ni till Sthlm Johanna? //kram

http://www.ramdala-kiza.bloggplatsen.se

Johanna

12 november 2011 17:43

Vi åker på tisdag och kommer hem på torsdag. Ni åker fredag sen va?
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 6 januari 2015 12:30


  Inleder detta inlägg, med bilden på denna ursöta kanin. Bilden är en av många smycken som finns på http://www.cuteness.se/ . De har även inredningsprylar, coola mobilskal mm. Gå in å kika vettja! Jag är med och tävlar om detta ursöta smycke och ...

Av Johanna - 31 december 2014 10:58

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja, jag slutade ett av mina jobb tidigare än beräknat. Det är något jag egentligen aldrig skulle göra men det blev för mkt helt enkelt...Det grämer mig fortfarande.   2. Höll du några av di...

Av Johanna - 28 december 2014 20:33

Hej, jag är tillbaka!! Eller nej jag vet inte. Det var otroligt länge sen jag skrev och dagarna har liksom bara passerat. Det låter ju tråkigt och det är inte så jag menar. Vilken underbar sommar och nu då, vilken jul!! Julen är den högtid jag älskar...

Av Johanna - 18 maj 2014 20:54

Det börjar nästan bli tjatigt det här med att jag ska skriva mer regelbundet, men sedan blir det aldrig så. Kanske är det dags den här gången? Vi får väl se...   Idag har inte varit någon höjdardag då jag känt mig febrig och dunderförkyld. Dessut...

Av Johanna - 4 mars 2014 23:09

Dagen började tidigt för L och mig idag. Medan N var påväg hem från nattens jobbpass gjorde L och jag oss redo för dagis / jobb. Jag lämnade Leia redan klockan 6.15. I vanliga fall sover hon i alla fall två timmar till om hon får välja, men hon vakna...

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards