Strong Angel

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Johanna - 14 februari 2012 14:19

Vill ge alla mina läsare en stor kram på alla hjärtans dag. Den här dagen, är väl egentligen som vilken annan dag som helst, och för vissa singlar kanske den är rent av deprimerande. Men, egentligen gäller det bara att öppna ögonen så finns det kärlek till oss alla. Ville bara skriva några rader om hur tacksam jag är för att jag lever och har fått just detta liv. Tack mamma, för du tagit hand om mig och min lillebror på ett sådant bra sätt och alltid stått vid vår sida. Ingen är lika stark som du!! Tack till min lillebror, för att just du är du. Du kommer bli världens bästa matros. Å så tack till mina kusiner Anna, Eleonor m familjer, ni sprider glädje omkring mig och har världens finaste barn! Å så tack till min bästaste vän Josefine, du är guld värd! Saknar dig din lilla äventyrare. ;) Sedan idag har jag varit på Små och stora här i byn. Vi har sjungt, fikat, pysslat mm. Är verkligen mysigt. Leia har målat en ask med ett hjärta på ;) haha. Tack mina andra vänner och till er som går på små och stora. Det är den bästa dagen i veckan.

Å så tack, faster m familj, mostrar osv. Livet ÄR en dans på rosor - men det är en dans med svåra steg.

Men mest tack till Niklas , min andra hälft som givit mig det finaste gåva vår dotter Leia. Och för att du envist fortsatt att hålla kontakten med mig. Är så glad över dina tre barn, de förgyller mitt och vårt liv. Så tack för att de finaste ögon jag någonsin skådat la ett extra öga på mig den där dagen för två år sedan. Tova, viggo och Saga ni är tre underbara barn som jag får träffa varje dag och även om det kan vara slitsamt är ni det bästa jag vet. Ni är Leias syskon, och tillhör OSS. Jag har fått se Saga och Viggo lära sig cykla, simma och nu Saga börjar ljuda. Jag är inte er mamma, men ska finnas och varje kram ska jag bära med mig. 


Så till lite deppigare, det är ju så livet är. Man tänkter ju på alla man älskar och likaså då de som "gått före oss" så präster så vackert säger. Pappa, morfar, moster, mormor och farfar, ni finns föralltid i mitt hjärta och jag är stolt att vara en del av er. Så till alla er där ute, tänk på att säga hur mycket dom runt i kring er betyder och ta vara på livet! 

Det var väl lite det jag hade på mitt hjärta. Känner mig lite smått stressad då Leia faktiskt ligger å sover själv, så hon kommer nog vakna snart. Som sagt var vi på Små och stora, där vi sjunger, tänder ljus, pysslar och fikar. Igår var jag förresten ute med en annan mamma och gick i det fina vädret. Igår kom Niklas hem efter ett eftermiddagspass och efter klockan 00 fick jag ett nytt jättefint iphoneskal och tre hudprodukter. Han tog ett glas vin och jag luktade lite så skålade vi. Av mig idag fick han ett paket på posten... =) Med ett spel och chokladhjärtan och ett personligt meddelande. Ett annat paket var detta:

   Godiset är till barnen, nallen till Leia och de rosa lotterna till mig och till Niklas. Från min fina mamma. Hon tänker verkligen på alla, tack!! 

      

Teckning Viggo ritat till mig. Och så jag och Saga för ett drygt år sedan. Vill så gärna skriva och skriva men ska ta mig en kopp kaffe nu och titta till LIllan. KRAM

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards