Strong Angel

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Johanna - 24 februari 2012 01:01

Provar att skriva ifrån iphonen. Kan inte sova. Har liksom alltid varit lite utav en nattuggla. Till höger om mig sussar min lilla tjej så sött i sin sovpåse. Till vänster snarkar Niklas lite lätt.Mina älskade fina. Jag tänker på allt mellan himmel och jord. Har min lillebror det bra där ute på sjön? Fick jag verkligen iväg alla inbjudningar som jag skulle? Kommer vi få en bra helg allihop trots att N jobbar? Vilken färg är det på mormors änglavingar? Hur kommer ett glas rött smaka efter månader av uppehåll? Mest vill jag att kriget i mig ska sluta härja och att mina ögonlock ska bli tunga nu. Varför oroa sig bara för att det är mörkt ute? Nej, nu ska jag försöka sova. I morgon ska man äntligern till Frisören, hoppas hon kan få ut mitt svintohår ;) Leia skulle nästan också behöva klippa sig haha. Godnatt alla!<3 

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards