Strong Angel

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Johanna - 1 april 2012 11:22

God förmidag kära vänner! Eller ja det lider snart emot eftermiddag, men det bryr vi oss inte om idag utan tar bara dagen som den kommer. Vi tog sovmorgon (förutom amning och blöjbyte) och så åt vi scones och drack kaffe/saft tillsammans allihopa. Nu ligger prinsessan och sover så jag passar då på att skriva några rader. 

Igår var jag på ett jättetrevligt Klädparty hos Sofie. Det var extra roligt då jag aldrig varit på en sådan tillställning förut. Lite tråkigt att det kostar skjortan och att det inte fanns så mycket i storlek 62/68, men nöjd som attan är jag ändå. Köpte det jag ska visa med bilder här under och så ett par mörkgrå leggins/byxor till mig som det är stretch i. Har alltid velat ha byxor som man kan ha både till tunikor eller bara ha en vanlig t-shirt till exempelvis. 

                 

Mormor ville ge Leia någonting så hon köpte (via mms:P) detta grodsetet. Riktigt tufft tycker jag. Och så gillar jag brunt och grönt. Dyrt är det, men Meandi håller ju riktigt bra kvalité och man kan ha dom länge. Och så köpte jag det till höger till Leia, fast en brun body inte koftan (så hon kan ha det under dressen). 

Det var en trevlig förmiddag med mycket folk och gott fika. Så tack för inbjudan! På kvällen hände inte så mycket, vi kollade in Smartare än en femteklassare och när de små hade lagt sig började Tova, Niklas och jag vårat "Twilightmaraton". Jag har faktiskt bara sett ettan så ska bli spännande....

I dag händer som sagt inte alltför mycket. Jag ska köra och handla och så ska vi ha pizza och Bingolottomys. (vissa har fredagsmys vi i den här familjen har bingolottomys haha). Vi får passa på nu för vi ska nämligen få en stor förändring i livet nu då barnens mamma efter ett år i Göteborg flyttar till byn igen och ska ha Saga, Viggo och Tova varannan vecka. Kommer kännas så tomt och konstigt då man ju är van vid en stor familj, men funkar det är det ju kanon för alla parter. Det är ju det optimala om man är separerade. Det kommer vara måndag - måndag just för att Viggo mest ska veta och inte behöva tänka att vem ska hämta mig idag och vart ska jag sova osv. Det önskar jag inget barn ett så förvirrat liv...

Avslutar med en liten bild.

   

                                                    Gissa könet?? haha!

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards