Strong Angel

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Johanna - 15 juli 2012 23:54

Får bli lite bloggande ifrån mobilen. Orkar inte lägga upp bilder och sådant nu, men vill ändå skriva några rader. Mitt lilla hjärta ligger nu i sin säng och snarkar äntligen. Är så synd om henne med nästäppa och uppvaknanden för att få luft. Snoret är väldigt gröngult och tjockt. Tur det finns otrivin babys nässug. Den är toppen... Idag har jag jobbat 13-20 så Leia och pappa har haft en mysdag med promenad och busanden. Det flöt på väldigt bra på jobbet och känns helt okej att det är många pass denna veckan. Mån, tis, lör och söndag. Det blir många timmar ifrån min fina familj, men efter både Gotlandssemster och hotellvistelse så behövs det extra pengar. Det tackar jag inte nej till om dom frågar. Leia är ju hemma med pappa och resten av familjen så varför skulle det vara dåligt? Eller tänkte jag fel? Älskar och saknar henne hela tiden, men några timmars jobb ibland är bra tror jag. Hennes senaste leksak, lära gåstol gick på drygt 450 så som sagt bara man älskar att köra bil, dricka mycket kaffe, är på topp i humöret så är jobbet med dessa pensionärer ganska roligt! Det går inte ett pass utan att man får sig ett gott skratt. Måste få vara lite avis dock. Mamma var på Kung Winnerbäck i Borgholms slottsruin och sover på Strand hotell och min lillebror ska hoppa fallskärm i Visby i morgon. Coolt! Ska jag också göra innan jag dör. Vill vara uppe längre och dessutom skriva mer, men jag kanske börjar bli gammal eller något. Niklas, som är arton år äldre än mig tror att han kommer få ta hand om mig när vi blir gamla. Varför tror jag han har rätt??? Godnatt på er alla, kram ute i semesterSverige. 

 
Av Johanna - 15 juli 2012 22:00

Känslan när man kommer hem ifrån jobbet och möts av detta...<3

 

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards