Strong Angel

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Johanna - 18 juli 2012 00:36

Ännu mera härligt när man jobbat häcken av sig (mestadels psykiskt) nu i tre dagar och komma hem och veta att jag och familjen är ledig tre dagar tillsammans nu. Många reagerar på att jag kör så långt. Men jag tycker det är avkopplande, och dessutom trivs jag och kan jobbet. Har ju jobbar där till och från i tre års tid med undantag det året jag jobbade heltid på AMB industri. Dessutom så vet jag dom som kör 8 mil ENKEL resa till jobbet. Då de, precis som jag flyttat för kärlekens skull. För Niklas och hans barns liv fanns här så det var ju bara att flytta hit. Så , i alla fall så jag vet inte om jag velat gå på schema och köra så ofta (kan ju sova hos farmor eller mamma i Emmaboda) men nu gör jag ju inte det. Jag är i första hand MAMMALEDIG , men jobbar för att få extra pengar och framförallt spara föräldrardagar. Aja, nog om det. Nu bloggar jag ifrån appen på iphonen igen och det funkar ju utmärkt. När jag kom hem kl 21.50 (fick jobba över en timma),så var Leia vaken till min stora glädje, fick massa leenden. Vi hela familjen satt och såg en film, dramakomedi och åt popcorn. Saga och Viggo fick dock ge sig efter ett tag då de var trötta. Tova såg klart filmen, men la sig direkt efteråt. Kanske någon nu reagerar på att det var länge för en 7-åring och 9-åring att vara uppe till över 23. Men det är sommar och här är vi alla kvällsmännislor och njuter av att få sova till strax innan 10 på morgnarna. Alla gär olika, det finns inget rätt eller fel tycker jag bara barnen får de timmars sömn de behöver. Vi hade Föresten tänkt åka till Halmstad för en dagstur till havet, men det verkar inte vädergudarna vilja. Avslutar inlägget men en söt bild på Leia och storasyster Saga<3

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards