Strong Angel

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Johanna - 25 juli 2012 21:40

Idag har min kompis Thessan och hennes kille, min kusin David hälsat på. Vi fikade med marängschwiss, kakor och kaffe ute i trädgården vid parasollet. Det var roligt och mysigt att prata om allt mellan himmel och jord. Tack för besöket, det får gärna bli snart igen!:) Ikväll körde vi ner till Sandstaden och tog ett kvällsdopp N och jag, dock i omgångar för Leia var såklart också med. Det var väldigt behagligt må jag säga! Hemma åt vi grillat kött, nypotatis (våra egna), lök (egna) och majskolvar och så en jäger-redbull till det sen. Sommaren är underbar!! Jag ligger och plågas lite dock. Det är varmt och svettigt och då vill eksemen hälsa på, likaså på händerna har jag fått tusen självsprickor pga all handsprit på jobbet bla (tror jag). Aja, vi behöver ju pengarna. Vill kunna njuta av livet och allt vad det faktiskt har att erbjuda....

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards