Strong Angel

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2012

En vanlig onsdag...

Av Johanna - 29 augusti 2012 21:15

Har egentligen inte så mycket att skriva om, men jag slänger iväg ett litet inlägg såhär på kvällskvisten ändå. Niklas har sovit på dagen, barnen i skolan och Leia och jag har mest snutit näsor och hostat. Självklart har det blivit en hel del gos också.

Tova ska med sin klass på läger i morgonkväll så hon och N har packat och donat. Viggo har provat sitt nya spel nere till x-boxen och Leia har ryckt i gardinerna. En vanlig dag som flutit på som en veckodag ska. Jag hjälpte Saga att duscha ikväll och sedan fick hon ha ipaden lite innan det var dags att släcka lampan och jag läste då för Viggo. Även om alla barnen kan läsa (eller ja Saga är på god väg) så tycker jag det är viktigt att man försöker ta sig den tiden att läsa för dom. Eller att man ligger jämte några miniuter och pratar om dagen / morgondagen. 

 Tova och klassen ska ha spökjakt ;)

 

 

Det är kul att gunga, mamma!


Just det ja, dom ringde försten om jag kunde jobba på lördag, men jag sa att det är kräftskiva både fredag / lördag men att jag kunde ta söndagen, men hon som hade den kunde inte byta och ta lördagen så det fick vara. Det är roligt att dom ringer efter en i alla fall =) På fredag ska vi bort till Emelie & Robin som har kräftskiva där vi ska ses alla "mammor" barn och repektive. På lördag är det Niklas kompis och ett gäng där som ska ha + deras respektive. Dock blir det nog att köra där, men det kan vara kul det med... ;)

Sov gott på er // Johanna

 
 
Ingen bild

mamma

30 augusti 2012 00:34

Sveeejsan hejsan=)
Tråkigt att inte förkylningarna vill ge med sej:(
Hoppas på snar bättring. Det är drygt med snor:/
Håller med dej, att det är viktigt att ligga jämte en stund, å prata/bara ta sej tid. Det är mys:)
Vad fina kort på barnen, men det är man ju bortskämd med i den här bloggen<3
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 6 januari 2015 12:30


  Inleder detta inlägg, med bilden på denna ursöta kanin. Bilden är en av många smycken som finns på http://www.cuteness.se/ . De har även inredningsprylar, coola mobilskal mm. Gå in å kika vettja! Jag är med och tävlar om detta ursöta smycke och ...

Av Johanna - 31 december 2014 10:58

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja, jag slutade ett av mina jobb tidigare än beräknat. Det är något jag egentligen aldrig skulle göra men det blev för mkt helt enkelt...Det grämer mig fortfarande.   2. Höll du några av di...

Av Johanna - 28 december 2014 20:33

Hej, jag är tillbaka!! Eller nej jag vet inte. Det var otroligt länge sen jag skrev och dagarna har liksom bara passerat. Det låter ju tråkigt och det är inte så jag menar. Vilken underbar sommar och nu då, vilken jul!! Julen är den högtid jag älskar...

Av Johanna - 18 maj 2014 20:54

Det börjar nästan bli tjatigt det här med att jag ska skriva mer regelbundet, men sedan blir det aldrig så. Kanske är det dags den här gången? Vi får väl se...   Idag har inte varit någon höjdardag då jag känt mig febrig och dunderförkyld. Dessut...

Av Johanna - 4 mars 2014 23:09

Dagen började tidigt för L och mig idag. Medan N var påväg hem från nattens jobbpass gjorde L och jag oss redo för dagis / jobb. Jag lämnade Leia redan klockan 6.15. I vanliga fall sover hon i alla fall två timmar till om hon får välja, men hon vakna...

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards