Strong Angel

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Johanna - 31 oktober 2012 19:09

Var ett tag sedan jag skrev känns det som. Har väl inte riktigt haft någonting att skriva om. Inte nu heller, men måste skriva lite ändå tror jag. Skriva är världens bästa medicin mot nedstämdhet som det så vackert heter. Har haft ett par dåliga dagar just nu. Som vanligt är det inget speciellt som har hänt oss, men ja jag bara har det såhär ibland...

Man går runt och suckar för det mesta, så efter ett tag biter man ihop och försöker se allt från den ljusa sidan. Igår var min bror här på besök och det var mycket trevligt att spela spel, spela på oddset, följa matcherna, prata mm. Han sov över här. 

Idag vaknade Leia som vanligt vid 7-tiden och kl 12 körde vi inåt Grand Samarkand där vi gick i godan ro tills N slutade så vi kunde luncha ihop. Jag hittade ingenting, Niklas skor fannsi nte i rätt storlek, inte heller dom vi titatt ut till Viggo så känns ganska misslyckat! Men får mer pengar över till Ullaredsbesökt i alla fall. 

Passade föresten på att köpa en liten tomeklänning, strumpor och tights till så är det gjort. 129 kronor kostade den bara, och det lär säkert ta slut så skönt det är gjort! =)

 

 

Kolla Leia, hon är ju för rolig. Snacka om att hon kan gapa ;)

Annars har det varit årsfest för NBK i lördags, vilket var supertrevligt med god mat och en del dricka. Dagen efter var vi på ishockey som slutade med vinst mot serieledarna Leksand!! 

Nehe, blev inget roligt inlägg så gnällspiken får väl sluta för idag. Huvudet går sönder, misstänker att det är så att jag behöver gå och göra en synundersökning, vilket många i min omgivning sagt till mig. Men det vill jag inte lyssna på ju....

Hoppas alla haft en bra vecka såhär långt och att era själar är ljusa trots mörket som råder utanför... 

/ J

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards