Strong Angel

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Johanna - 2 november 2012 16:55

Så var familjen komplett igen. Barnen har haft höstlov hos mormor i Kalmar. När de kom hem åt vi pastagratäng och så visade Leia vad hon lärt sig denna veckan bla klappa händerna om man frågar henne och så har hon fått två nya böcker ifrån Go boken och i båda böckerna är det klockor till lilla frökens glädje! Hon är så rolig , när man försöker läsa för henne bläddrar hon tillbaka med sidan där klockan är och bara "Kaa kaaa kaaa" och så frågar man vart klockan är då pekar hon på den och säger kocka eller kaa ungefär sjugosju miljarder gånger. Och så gillar hon att ta allt möjligt och lägga det över sig och så ska man fråga vart Leia är. Så sitter hon där under exempelvis filten och flinar. Annars idag har det städats och röjts för fullt. Jag är seg och det sticker fortfarande i kroppen efter allergiattacken igår kväll. Jag som lovat att för mitt hjärtas skull se en actionfilm, Dark night fick preparera med red bull så klarade jag se filmen, men sedan blev ögonlocken allt för tunga. Inatt jobbar Niklas så får se vad barnen och jag hittar på, men blir väl "fredagsmys" och någon film eller Doobidoo. Ha en härlig allahelgonshelg alla och glöm inte ägna era änglar en extra tanke! / J

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards