Strong Angel

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Johanna - 25 november 2012 19:11

Hej alla fina människor där ute! Just nu öser regnet ner och smattrar mot bilrutorna. Det spelas "Händerna mot himlen" och Leias ögonlock är väldigt tunga. Har haft en väldigt mysig helg som inleddes med ishockey i Nelson garden arena som besöktes av Djurgården. Zacke spelade bra och fick också priset som bästa spelare i Tingsryd. Det slank ner en och en annan öl i Elite skybar tillsammans med min fina vän Thessan som fyllde år. Vi diskuterade att åka tåget i februari och kolla på Ugglas nya show. Längtar! Efter hockeyn åkte jag och Leia som var hemma med mamma och bror till Emmaboda för att stanna tills idag. Niklas har jobbat två 12-timmars pass, min duktiga! I Emmaboda har vi gått till lekplatsen, bakat lussekatter, spelat yatzy, läst massa böcker, lekt med mina miljarder gamla leksaker, sett ishockey på Cmoore och skrattat en hel del! Diskuterat morfar. Sista morsdag vi var ute och åt var han med i Ronneby då mormor ju inte fanns längre. Han hade sin rullator och så hjälpte jag honom in och morfar sa alltid vad han tyckte och mot slutets resa kanske lite väl mycket. Många skratt fick vi oss! Älskade ängel, saknar dig och dina samtal såååå mycket.. Nehe, ska avsluta nu med några bilder så kanske jag skriver mer senare. Kram //J ps. Quizkampen är ett roligt spel, adda mig på "leiasmamma". Och Föresten mamma är inte du lite stor för att åka barnvagn?!

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards