Strong Angel

Direktlänk till inlägg 1 januari 2013

Viktiga händelser i bilder första halvåret år 2012.

Av Johanna - 1 januari 2013 21:44

JANUARI

 

    

Leia badar för första gången hemma i sin nya badbalja. Och på andra bilden är hon exakt en månad.

   

En morgon då storasyster kommit in för att se om Leia var vaken. Och så L med sin nya halsduk.

 

FEBRUARI 

 

   

Gokart i Emmaboda. Och så Viggo som visar upp sin nya tröja efter sin andra hockeymatch i livet.

Leia exakt två månader

 

Saga på sin första hockeymatch någonsin. (Hon gillade det väldigt mkt!) och så jag och en trött Leia en tisdagsförmiddag på "Små och stora" i byn.

 

MARS

 

 

Tova 12 år, hurra!! Och så dreggelungen på 3-månadersdagen.

   

Leia Mariella Ingmarsson döptes. Och så vi hela familjen då den 25/3-2012. <3

   

Tova läser "Till min syster" på Leias dopdag. (Så duktig!) och så Tovas födelsedagsfest...

 


APRIL

 

 

Viggo och Saga går påskkärringar. Och jag och Saga var på Eric Saadekonsert. (happy kid!)

  

Viggo håller på med sin favoritsyssla... Och så alla Niklas barn samlade på ett och samma kort på en speciell dag <3

   

Jag och Leia hemma hos kompisen Lithea som fyller ett år. Och så kompisarna Emilia och Viggo som rockar loss.

 

MAJ

 


   

Jag med barnen på Leos lekland och så jag med barnen hos min farmor en varm dag i maj. <3

   

En underbar bild på Saga som precis tagit årets första bad. Och så en kass bild på Fredrik Wikingsson, ena halva i duon "Filip&Fredrik" som N och jag var på i Växjö.

Leia på BVC ca 5 månader.

 

JUNI

 

Viggo nio år, hipp hipp hurra!! Och så Viggo på hans barnkalas.

Leia, precis 6 mpnader smakar gröt för första gången. Och min bror tar studenten, hurra!!!

FotbollsEM är i full gång... Och så midsommarafton som var super. Med mat hos svärföräldarna, dans och sedan fest mer trevligt byfolk vid fotbollsplanen.

 

En av alla promenader tillsammans med mina nyfunna vänner <3 och V & S åker båten till Gotland.

 

Vid Grogarnsberget på Gotland i Katthammarsvik och så Viggo som kör radiobil på Kneippbyn.

 

Underbara syskonbilder på systrarna Ingmarsson. <3

 

Saga och jag en solig dag på Kneippbyn i Visby. Och så barnen vid Pippihuset.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 6 januari 2015 12:30


  Inleder detta inlägg, med bilden på denna ursöta kanin. Bilden är en av många smycken som finns på http://www.cuteness.se/ . De har även inredningsprylar, coola mobilskal mm. Gå in å kika vettja! Jag är med och tävlar om detta ursöta smycke och ...

Av Johanna - 31 december 2014 10:58

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja, jag slutade ett av mina jobb tidigare än beräknat. Det är något jag egentligen aldrig skulle göra men det blev för mkt helt enkelt...Det grämer mig fortfarande.   2. Höll du några av di...

Av Johanna - 28 december 2014 20:33

Hej, jag är tillbaka!! Eller nej jag vet inte. Det var otroligt länge sen jag skrev och dagarna har liksom bara passerat. Det låter ju tråkigt och det är inte så jag menar. Vilken underbar sommar och nu då, vilken jul!! Julen är den högtid jag älskar...

Av Johanna - 18 maj 2014 20:54

Det börjar nästan bli tjatigt det här med att jag ska skriva mer regelbundet, men sedan blir det aldrig så. Kanske är det dags den här gången? Vi får väl se...   Idag har inte varit någon höjdardag då jag känt mig febrig och dunderförkyld. Dessut...

Av Johanna - 4 mars 2014 23:09

Dagen började tidigt för L och mig idag. Medan N var påväg hem från nattens jobbpass gjorde L och jag oss redo för dagis / jobb. Jag lämnade Leia redan klockan 6.15. I vanliga fall sover hon i alla fall två timmar till om hon får välja, men hon vakna...

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards