Strong Angel

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Johanna - 4 januari 2013 23:58

Godkväll! Snart har fjärde januari passerat och jag längtar efter John blund. Vi har haft en supermysig dag hela familjen och en kompis till T. Först mat hos svärföräldrarna och såklart kaffe på det. Sedan körde vi och badade i nästan 2,5 timmar! Efteråt fikade vi och såklart blev det räkmacka, kaffe och chokladboll. En helt perfekt dag! Men jag blev nerröstad och har lidit utan mobil och genom hela Jurassic park. Barnen gillade den i alla fall, men det var min kära sambo som satt och "schhh!! Titt nu..". Föresten, min sprängande huvudvärk håller i sig. Jag vet, det är dags för en synundersökning! Dessutom gnisslar jag tänder om nätterna och hade behövt akupunkturen från mitt förra jobb.. Nehe, slut gnällt. I det stora hela en toppendag, speciellt bubblandet. I morgon är det ny dag och just det, hockey! Avslutar med bilder...Skriver ifrån iphonen så blir stora då jag inte kan redigera. I alla fall, godnatt /J

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards