Strong Angel

Direktlänk till inlägg 10 januari 2013

Dagens klipp...

Av Johanna - 10 januari 2013 23:01

Hej mina fina! Jag känner mig faktiskt piggare idag. Liksom att den där stenen jag har eller isklumpen i magen har smält halvvägs. Jag vet att det inte går att förklara så struntar i att gå in på det, men i alla fall var det lättare att komma ur sängen idag, lekarna med Leia blev betydligt fler osv...

Efter en lugn morgon med en härlig kaffekick körde L och jag in till stan för att luncha med Niklas innan han började jobba sista passet för veckan. Det blev såklart den härliga buffén på Grand Samarkand för bara 89 kronor och då ingår kaffe och kaka. Dessutom föredrar N thaimat och jag mer husman och mankan välja både och så det är perfekt.

Efter lunchdejten körde N och Leia och jag gick och strosade runt och hade allmänt trevligt. Så till dagens klipp!

Jag hade presentkort på MQ som jag fått via wrapp (en app som ger bort gratis presentkort) så om ni känner för det skaffa gärna det så ger jag er gärna och tar tacksamt emot också för den delen ;)

I alla fall hittade jag en tröja ifrån Sunshine, ordinare pris 299, 70% och så hade jag wrappen på 50 kronor så i kassan blev det 44 kronor för en tröja ifrån MQ, det ni! Så fortsatte jag min shopping inne på H&M med en foundation (min var nästan helt slut så väldigt nödvändigt), en svart kofta, en babyfilt till Leia (bara 30 kr) och så en tröja till henne. Allt detta gratis, för jag fått ett presentkort på H&M av mamma i julklapp. 

Efter GS gjorde vi veckans handling på Maxi, vilket jag tycker är trevligt. Komma iväg, se på folk och så älskar L att åka kundvagn.

Hemma fick hon sin gröt, gungade på gunghästen, körde med sin bobby car, lekte med sitt hus och så mycket mor och dottermys. Visst, har det fortfarande lite tungt psykiskt, men en betydligt bättre dag idag än övriga dagar i veckan som varit väldigt jobbiga med ångest till höger och vänster. Men nu släpper vi det och hoppas jag kan få vara bara "Johanna" igen. Alltså den jag egentligen är med livsmotivation till max...

När L somnat fortsatte jag mitt shoppande, en pocket på Adlibris för  21 kronor och fri frakt. Presentkortet på 25 kronor räckte alltså för att få hem en gratis bok i brevlådan. (Också fått via wrapp). Sedan använde jag mitt andra presentkort på Adlibris för att ge till en viss person, men det är hemligt för veta att denne läser här.

Nehe, blev mycket om vad jag köpt idag (vem bryr sig liksom), men ville mest bara tipsa er! Nu ska jag ner och krama om sambon och se film. 

Kram // J

   

(dålig bild den är mycket snyggare än den ser ut + kul att inte bara köpa svart:) Allt detta idag kostade mig alltså 44 kronor. Det ni!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 6 januari 2015 12:30


  Inleder detta inlägg, med bilden på denna ursöta kanin. Bilden är en av många smycken som finns på http://www.cuteness.se/ . De har även inredningsprylar, coola mobilskal mm. Gå in å kika vettja! Jag är med och tävlar om detta ursöta smycke och ...

Av Johanna - 31 december 2014 10:58

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja, jag slutade ett av mina jobb tidigare än beräknat. Det är något jag egentligen aldrig skulle göra men det blev för mkt helt enkelt...Det grämer mig fortfarande.   2. Höll du några av di...

Av Johanna - 28 december 2014 20:33

Hej, jag är tillbaka!! Eller nej jag vet inte. Det var otroligt länge sen jag skrev och dagarna har liksom bara passerat. Det låter ju tråkigt och det är inte så jag menar. Vilken underbar sommar och nu då, vilken jul!! Julen är den högtid jag älskar...

Av Johanna - 18 maj 2014 20:54

Det börjar nästan bli tjatigt det här med att jag ska skriva mer regelbundet, men sedan blir det aldrig så. Kanske är det dags den här gången? Vi får väl se...   Idag har inte varit någon höjdardag då jag känt mig febrig och dunderförkyld. Dessut...

Av Johanna - 4 mars 2014 23:09

Dagen började tidigt för L och mig idag. Medan N var påväg hem från nattens jobbpass gjorde L och jag oss redo för dagis / jobb. Jag lämnade Leia redan klockan 6.15. I vanliga fall sover hon i alla fall två timmar till om hon får välja, men hon vakna...

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards