Strong Angel

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Johanna - 12 januari 2013 23:40

eller i alla fall en eftermiddag. Killarna stannade hemma ( V har haft en kompis här som sovit över) som åkte hem vid 16-tiiden. Härligt för N och V att få lite far och son tid. T hade en kompis med sig och så var det L, S och jag som åkte in emot Leos lekland. Tova och Moa lekte kurragömma med Saga och jag hade Leia i det lilla leklandet. Det är ju lite besvärligt när hon inte kan gå än då man får bära henne upp för trappor och så, men där det är plant kryper hon som bara den. Sist vi var där var hon betydligt fegare och nu skrattade hon en massa då hon fick åka rutschakan både med mamma och syskonen... Saga hade superkul med tjejorna och efter 2,5 timmar frågar jag om de vill åka hem: Nej, inte än!! Så vi var där nog en timma till. Finns nog inte mycket att tillägga mer än att hemma sedan hade vi pizza och såg filmen "Tsatsiki - vänner för alltid". Här är lite bilder: Sov gott / J

   

   

   

Leo dök upp och såhär glad blev Saga då:"Kolla Johanna LEO!!!"

   

Leias fina storasystrar som jag älskar såå... Och så Saga visar upp sin gubbe hon byggt. (senare bygdes armar till)

   

   

 

   

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards