Strong Angel

Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

Sista onsdagen i januari...

Av Johanna - 30 januari 2013 22:18

Såhär "fin" var Saga didag när jag hämtade henne på skolan. Det är alltså en helsvart overall. Jag frågade vad i hela friden hon hade gjort. "Vi lekte först att hoppa i vattenpölarna, sedan la jag mig och simmade där". Hm... Roligt hade hon ju haft och det är huvudsaken. Behöver jag skriva att tvättmaskinen gått varm här ikväll??

Annars en dag med som varken varit toppebra eller dålig. S,T och jag har spelat spel, S har varit på simskola, V har gjort sin skrivläxa och spelat datorspel med pappa och medan S var på simskola kollade Niklas och de två stora på Terminator. Annars har jag sökt tre jobb idag. Det är verkligen en tuff tid nu, men ni ska veta att jag söker och söker och verkligen VILL jobba innan skolan börjar så man kan spara lite pengar och dessutom komma ut lite.

En rolig grej var att jag vann på TAIF-s billotteri. Inte första vinsten då, men väl en trerätters för två i restaurangen. Brukar inte vinna, så riktigt roligt!

Nehe, nu ska jag leta rätt på "madam" som vaknade vid 20 och vägrar nu sova. Jag hade tänkt se en film, skriva och titta lite på datorn, men det fick jag fetglömma. Nåja, ska lägga mig med henne nu så somnar hon väl någon gång. Bara doften av henne och att dra mina fingrar genom hennes underbara lilla lockiga hår gör mig så lycklig. <3 Ni som själva är föräldrar förstår känslan!!

Sov gott / J 

 
 
Emm

Emm

31 januari 2013 13:43

Haha, förra veckan när vi släppte ut ungarana på gården så var de flesta leriga från topp till tå :) Men det syntes att de hade haft kul. Kram

http://www.emmli89.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

12 februari 2013 12:20

Hej!

Saknar dina inlägg, det var ett tag sedan sist!! Hoppas allt är bra!

 
Ingen bild

Anonym

12 februari 2013 12:21

Hej!

Saknar dina inlägg, det var ett tag sedan!! Hoppas allt är bra!

 
Ellan

Ellan

12 februari 2013 21:51

Vad vore livet utan barnen.........och en annan sak stort plus till den som uppfann disk-och tvättmaskinen;) kram

http://sodheim.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 6 januari 2015 12:30


  Inleder detta inlägg, med bilden på denna ursöta kanin. Bilden är en av många smycken som finns på http://www.cuteness.se/ . De har även inredningsprylar, coola mobilskal mm. Gå in å kika vettja! Jag är med och tävlar om detta ursöta smycke och ...

Av Johanna - 31 december 2014 10:58

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja, jag slutade ett av mina jobb tidigare än beräknat. Det är något jag egentligen aldrig skulle göra men det blev för mkt helt enkelt...Det grämer mig fortfarande.   2. Höll du några av di...

Av Johanna - 28 december 2014 20:33

Hej, jag är tillbaka!! Eller nej jag vet inte. Det var otroligt länge sen jag skrev och dagarna har liksom bara passerat. Det låter ju tråkigt och det är inte så jag menar. Vilken underbar sommar och nu då, vilken jul!! Julen är den högtid jag älskar...

Av Johanna - 18 maj 2014 20:54

Det börjar nästan bli tjatigt det här med att jag ska skriva mer regelbundet, men sedan blir det aldrig så. Kanske är det dags den här gången? Vi får väl se...   Idag har inte varit någon höjdardag då jag känt mig febrig och dunderförkyld. Dessut...

Av Johanna - 4 mars 2014 23:09

Dagen började tidigt för L och mig idag. Medan N var påväg hem från nattens jobbpass gjorde L och jag oss redo för dagis / jobb. Jag lämnade Leia redan klockan 6.15. I vanliga fall sover hon i alla fall två timmar till om hon får välja, men hon vakna...

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards