Strong Angel

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Johanna - 4 maj 2013 14:58

Hej och hå. Det var verkligen länge sedan. Jag som skulle blogga varje dag? Skärpning! Har haft lite bloggtorka en tid, men nu är suget tillbaka...

Idag har vi haft en väldigt trevlig förmiddag här hemma då M kom och visade Me&I:s vår/sommarkollektion. Jag är bara så såld på deras kläder. Älskar mönsterna, färgerna och de håller i evigheter! Vi var cirka 10 personer och först visade M kollektionen innan det bjöds på lite nybakade frallor och chokladkaka. Tova och Saga var också med och tittade. Deras bror var dock måttligt intresserad och brydde sig inte alls. Han tog hem två kompisar istället. Kan säga såhär att det blev en väldigt lyckad, men dyr affär! Däremot så fick jag ju 300 kronors rabatt då jag var värdinna som det så fint heter. Sedan kom jag precis upp i en viss summa så fick en scarfs och tre tröjor på köpet!! Dessutom såldes det för över 10 000 kronor idag. Vill tacka er supermycket som kom. Jättetrevligt! Tänkte lägga upp lite bilder på inköpen (ursäkta man ser det är mobilbilder men får bli så). Förresten bokade vi in en ny träff för höstkollektionen den 7/9 så boka in det redan nu vettja ni som vill ;)

   

    

En söt klänning med ängel och vingarna på baksidan som N valde åt Leia. 

 

   

Sagas inköp! En superbra jacka / tröja till sommaren och sen var detta den finaste klänningen enligt Saga så vi köpte två, för att L och S skulle matcha.

 

   

Dessa ursöta byxorna köpte mamma till Leia. Jag valde grodklänningen =)

 

   

Tova älskade denna jackan. Tror det var det dyraste av alla plaggen men vi konstaterade att hon inte har så mycket jackor, så den fick det bli. Denna ljusblå klänningen köpte jag. Provade även en svart som jag tyckte var snäppet snyggare, men jag har så mycket svart så kan vara kul att vara lite ljusare någon gång på sommaren...

 

   

Denna köpte jag och den till höger fick jag på köpet =)

 

   

Dessa fick jag också + en vanlig tröja med.

 

Saga undrade om inte kläderna kunde komma NU NU NU. Så det var ju bra betyg ;) Fortsatt trevlig helg önskas! Vi ska grilla och spela kubb tillsammans. Börjar att jobba i morgon natt, men helgen är fortfarande ung ju. Känns härligt. 

Kram / J

 

 

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards