Strong Angel

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Johanna - 24 juli 2013 14:10

Hej!! Jag har haft en lång paus i mitt bloggande. Känner mig dock motiverad att fortsätta med bloggen. Det tror jag i alla fall mina släktingar gillar...? Just nu befinner jag mig i ett tält på ett molnigt Öland. Klinta strand var verkligen fantastiskt vacker. Vi var dock väldigt ensamma där. Inte var det varmt i badet precis, men när vågorna kom emot en gick ett salt dopp inte att motstå. Ikväll beger vi oss mot Harrys i Borgholm för att njuta av god mat och framförallt den stundande semifinalen i EM i fotboll. Njuter verkligen av lugnet här. Kan ni tänka er kontrasten från förra veckans spring mellan fyra barn att hålla reda på mot bara N och jag ensamma i ett tält? Tusen tack världens bästa mamma och M för ni passar Leia i två dagar, ni vet inte hur mycket det betyder!! Till sist vill jag önska alla en fortsatt trevlig sommar. Kram J

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards