Strong Angel

Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Johanna - 30 juli 2013 22:23

Godkväll! Har inte hunnit skriva, har jobbat eller sovit. Varit två relativt intensiva nätter, men var roligt att träffa den jag jobbar hos igen. Efter ett 15 timmarspass körde jag hem och sov sedan hämtade N Saga från fotbollsskolan och så körde vi till Tingsryd för marknad. Vi hann vara där i drygt 1,5 timmar faktiskt. Saga och Leia åkte karusell, och så även jag. Kunde ju inte låta bli det där snurret och pirret i magen. En känsla av frihet! Leia åkte karusell för andra gången i sitt liv och så fick hon en ballong med en häst på. Stolt mamma! Hon blir större och större och man kan göra mer och mer. Saga åkte även pariserhjulet och var ensam i det. Så hon fick verkligen åka länge. Hon vinkade så glatt! Tova fick både marknadsgodis och sin älskade räkmacka så hon var nöjd. Saga köpte även ett spray med blå färg till håret. Vi provade mössor, peruker och skrattade en hel del innan ösregnet tyvärr kom. Då begav vi oss hem till Viggo med kompis som spelade x-box för fullt. Nu ska N och jag se den underbara serien "I en annan del av Köping". Den gör mig så glad. Kom ihåg, att varje människa är unik, även du. // J 

(skrev detta ca 22,men lägger in bilderna nu, två timmar senare)

 

            


 

         


Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards