Strong Angel

Alla inlägg under augusti 2013

Av Johanna - 1 augusti 2013 23:14

Det får bli ett lite kortare inlägg ikväll. Dagen och kvällen har varit intensiv, men väldigt trevligt. På dagen åkte jag, Leia och Saga in till Leos lekland för bus. De åt pannkakor med sylt och grädde i mellan lekandet. Leia var lite avvaktande i början för att sedan bli helt sjövild. Saga hade verkligen jätteroligt, men lite besviken över Leos frånvaro. Efter 2,5 timmar var mamma trött och det fick bli dags för hemfärd. Just det, de fick även varsitt kinderägg.

Sedan cyklade vi alla till svärföräldrarna för grillat och kaffe/paj för att fira min födelsedag lite. Jag fick en fin bukett med rosor. När vi kom hem "färgade" vi Sagas hår blått. Hon var väldigt nöjd och gick och speglade sig för jämnan. Själv är jag väldigt nöjd med dagen, dock kunde huvud/magvärken vilja ge med sig någon gång, men ni tjejer vet ju hur det är... 

Här kommer lite bilder. 

Natti / J

   

   

   

   

 

     

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards