Strong Angel

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Johanna - 5 augusti 2013 22:47

Helgens tuffa pass är över. Har aldrig jobbat så förut. Att börja fredag kl 16 gå av 7.15 gå på igen 16, gå av 7.15 och sedan börja 18 på söndagen för att gå av måndagmorgon. Samtidigt har det gått bra och jag trivs verkligen med den personen jag är hos. Det är verkligen inte det, snarare de långa vakna passen som är tuffa, men det har gått bra. Jag missade ju födelsedagskalas här hemma och sommarfesten här i byn som alla pratar om. Jag var bitter, men nu släpper vi det. Och förresten ska man vara glad om man har ett jobb, som dessutom fungerar bra i dagens samhälle! 

Lite innan två väckte N mig med kaffe och nybakade scones. Hur glad blir man då tror ni??? Sedan åkte vi ner till badet. Där var väldigt mycket folk. Till Leias stora glädje var syskonen där nere!! I lördags snyftade hon efter dom. Men hon är van och vet att de snart kommer igen. Viggo körde henne i båten och busade mycket. Både N och jag doppade oss. Sedan hem och då spelade Leia och jag "Galna mackor" på vårt sätt. Hon fick vända upp en bild sen sa hon var d var tex "Katten!!" annars hjälpte jag henne. Sedan efter Niklas klippt sig åkte vi för mys inne i staden. Vi åt kvällsbuffén, gick i affärer och handlade. Jag fick 2000 kronor totalt i fredags kontant och tänkte shoppa, men som vanligt blev det två plagg till Leia och inget till mig själv. Får kanske bli lite nätshopping. Tips på bra sida? Funderar på Zalando.se

En härlig dag med andra ord! N kör bilspel, men snart ska vi se "I en annan del av Köping". 

Må väl, kram / J

   

   

Leia är galen i vattnet. Slänger sig hej vilt, bara äälskar det. "Booooda!!". Så hennes favoritställe på Grand Samarkand, Bamsefyllan på Lindex! Jag köpte den med "Sutt" på och legginsen under med "Bangne" på. Så rolig är hon när hon babblar på om alla figurer i Bamse. 

Lyckan var gjord när hon fick leka i huset på Maxi. N gick i förväg och handlade lite. Sedan när vi kom sa han "Jag undrade va det var för unge som skrek så över hela Maxi!! Men sen tänkte jag att "det är ju Leia!". (Hon blev inte jätteglad när jag lyfte ut henne och satte henne i vagnen om man säger så).

 

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards