Strong Angel

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Johanna - 7 september 2012 19:45

Vill börja med ett önska alla läsare en härlig helg! Vår har börjat bra. 11.20 hämtade jag barnen uppe på skolan. Saga kom fram och bara: jaaa! Och kramades, liksom Viggo fast honom får man nästan be om det nu, stora killen. Hemma väntade röjning av diverse saker och gräsklippning. Jag, Saga och Leia gick på Ettårskalas hos Maja! Så fin hon var. Och stort beröm till mamma Linda som ordnat så fint med allt. Maja fick två dvder av oss i mammagänget, för hon gillar tv och musik. Med på kalaset var också Fia och Lithea. Tänk att Maja blivit ett år. När jag först träffade henne var hon fyra månader liksom... Det är så roligt att vara en del i en föräldrargrupp för förutom trevligt prat så får man följa inte bara sin egen utan andras sötnosar också så växer och växer. Efter kalaset åkte jag och handlade allt till tacon och en del till. Såklart de obligatoriska ostbågarna här hemma och chips med dipp. Om 25 minuter blir det "Fångarna på fortet" och mys hela familjen i soffan. Det är lycka för mig!! I morgon ska Saga och hennes kompis ha badkalas så det har varit en del att stå i med det då vissa inte visar det minsta intresse av det, men det gör mig inget. Är mest roligt och vad gör man inte för "sina" medlemmar i familjen? Senare blir det marknad och dagen därpå är Sagas stora dag. Mycket betoning på kalas denna helg alltså. Föresten var hälsningen ifrån mig, Niklas och syskonen med på radion idag mellan 12.30-13.00 på Bubbel. Man kan lyssna igen på P4s lyssningsarkiv om man vill. Låten som spelades var "Macken" och Saga sken som solen när hon hörde SITT namn i radion. Avslutar med lite kalasbilder, kramis!

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards