Strong Angel

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Johanna - 17 januari 2013 00:24

lägesrapport får det här inlägget bli. Klockan är över midnatt och jag är fortfarande pigg. Inte så konstigt kanske med tanke på att Leia är sjuk fortfarande och hostar och har sig så varje gång hon hostar åker nappen ur och då vaknar hon och skriker. Så jag har fått ligga hos henne de gånger hon velat sova idag och så är det ju lätt att själv slumra till... Jag har gett henne Bricanylen som läkaren ordinerat, Alvedon och kört med hennes favorit, snorsugen, men det verkar inte ge med sig. Stackaren är svag och pigg en timma ca åt gången. Det gör ont att se min flicka sådär, men EN fördel finns: jag får ha henne i min famn och gosa. Annars ska hon mest ner på golvet och leka eller slänga sig i soffan. Jag var uppe med barnen i morse också så de kom till skolan. Annars har jag varit med Saga på simskolan som hon idag fick besked om att hon ska byta grupp för hon är längre fram än alla andra i den nuvarande gruppen. Det tyckte hon var kul och såg fram emot att komma hem till pappa och berätta om "nyheten". Idag åt vi förresten hemmagjord pizza enligt Viggos önskemål. Imorgon ska Tova hjälpa mig med köttfärssoppa. Nehe, har en massa jag vill skiva men är inte lika lätt via iphonen så tar och läser lite i min nya bok "jag kommer sen" av Eva Wiklund, som handlar om den fruktansvärda diskoteksbranden i Göteborg... Förresten hittade jag massa gamla bilder på datorn. Lägger nog upp en del här i morgon. Avslutar med en bild ifrån Sagas matteläxa idag, haha. Natti /J

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards