Strong Angel

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Johanna - 14 september 2011 19:28

Nyss hemkommen från simskola x 2. Först var det Viggos tur och sedan Sagas. Det var faktiskt en fröjd att se hur roligt dom hade och hur duktiga dom var (för att vara första gången). Saga och hennes bästa kompis Ronja är ensamma tjejer i gruppen och gissa om dom lekte bra?? 

Detta är ju något helt nytt för mig, men kan säga att jag ser fram emot att åka till den lilla nyöppnade simhallen fler gånger. 

Imorgon efter lite om och men åker Tova, Niklas mamma och jag till Ullared. Inte varit där på över 2,5 år så längtar verkligen nu. Speciellt när jag kan få börja köpa kläder till min lilla skrutta. Enligt en skröna ska man inte köpa för mycket innan barnet är fött, men lite kläder måste ju ändå finnas. Hur mycket köpte / förberedde ni när ni väntade barn? 

Har inte så mycket att blogga om (blir nog mer i morgon sen om jag orkar efter både Ullared och kören). 

Har annars kollat på "Unga mödrar" på kanal 5, vilket är ett av mina absoluta favoritprogram just nu och fått i mig nästan två koppar kaffe, otroligt!

Haft lite olika åsikter med N idag och det är väl sådant som hör till. Vet att jag är extremt jobbig ibland (speciellt under graviditeten), men också väldigt känslig så ja, det är svårt det där.... Lider av det!! Men huvudsaken är att allt är bra nu.


Nu ska jag pussa barnen godnatt och sedan blir det CL-fotboll, (givetvis United).

Hoppas på en toppendag i morgon, ska bli såååå kul att komma iväg.


// J

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards