Strong Angel

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Johanna - 11 september 2011 16:02

Jag har länge tänkt skaffa en blogg, och verkligen hålla liv i den denna gången! Älskar ju att skriva och Facebook har blivit lite föör använt känns det som för min del. 

Jag har tänkt att för vems skull skall jag skriva och vem skulle egentligen vara intresserad? Fast å andra sidan, vill man inte läsa eller tycker jag skriver om dötrista saker så vem ska tvinga en? 

Mitt liv har ju förändrats ganska så "drastiskt" det senaste året. Från en singel och studerande till 20-år och "fyrbarnsmamma". Jag skulle ljuga om jag sa att det inte var tufft, men det är såååå mycket roligare än jag kunnat ana. Den som gör det möjligt är Niklas. Och ja, han är rätt mycket äldre än mig. Men kärleken har inga gränser och jag trivs med att betala mina räkningar (vilket jag gjort sedan sjutton års ålder men), med att numera bo i hus utanför Växjö och läsa läxor och godnattsagor för Niklas fina barn. 

Året 2011 har varit ett väldigt tufft år för min egen del då jag förlorat både min farfar och min älskade morfar under en och samma sommar. Haft mycket sjukdomar och tråkigheter, framförallt morfars förgäves kämpande mot cancern. Tårar, begravningar och sorg som är en del av livet som man måste gå igenom. MEn förhoppningsvis kommer den här bloggen vara fylld med ljusa stunder. En längtan jag har i åtanke hela tiden. 

Nu ska jag försöka förstå hur man designar eller åtminstone fixar till bloggen. Är inte min starka sida, är mer för att leka med ord och låta dessa flöda. 


Kram // J

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards