Strong Angel

Direktlänk till inlägg 20 maj 2012

MMS-bloggning

Av Johanna - 20 maj 2012 12:49

Hej alla det var ett tag sedan. Längtar efter appen så man kan blogga ifrån iPhonen ju! I alla fall så ligger jag i detta nu och lyssnar på min sovande dotters andetag. Idag ska vi senare på Dopets dag. Det innebär att dom som döpts detta året (maj-maj tror jag) kommer få sina änglar och så ska vi ifrån Små och stora sjunga. Leia ska ha sin rosa stjärndress på sig. Det bästa av allt är att syskonen kommer bort till kyrkan också då det är glassätning och annat mys. Vi gjorde en deal med deras mamma att dom kan komma till henne nästa söndag några timmar (är ju morsdag då), kändes rätt fair, eller hur? Jag ska iväg till jobbet sedan. Jobbade i onsdags em, igår 12-20 och idag 16-20. Sedan är det lugnt på jobbfronten för ett tag, så skönt. Hela juni sparar jag alla föräldrardagar nu. Vet inte om det går att skriva så mycket via smsbloggning så får avsluta här. Har mer att berätta ;) men det tar vi senare. // J

 
 
 
Ingen bild

amanda

20 maj 2012 13:56

http://amandamtf.bloggplatsen.se/

 
Viktoria!

Viktoria!

20 maj 2012 16:26

Vill också att appen kommer snart!!!

http://viktoriaau.bloggplatsen.se

 
Thessan

Thessan

20 maj 2012 18:22

Fin blogg du har!

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Johanna

20 maj 2012 18:44

Tack så mkt! :D

 
Emil, 21 och pappa till Elias

Emil, 21 och pappa till Elias

20 maj 2012 22:35

Hoppas appen kommer snart, längtar som fan till den. Så jag kan blogga ifrån mobilen, då kommer det komma mer uppdateringar på min blogg i alla fall.

Fin blogg du har.

http://mittlivsompappa.bloggplatsen.se

 
Angelica

Angelica

21 maj 2012 10:33

Hej!
Vill börja med att säga stt du ha en fin blogg :) Väntar också på den förbannade appen tycker dom 1-2 veckorna har varat länge nog :(

Ha en bra måndag :)

http://www.fyraiiifamiljen.bloggplatsen.se

 
Tarja

Tarja

21 maj 2012 13:09

Längtar oxå efter den appen...
Hoppas ni får det riktigt trevligt på dopets dag :) Lät jättemysigt :)

http://lillamammabitchen.bloggplatsen.se

 
sofia

sofia

21 maj 2012 15:11

Läntar också till den appen ska komma då kommer de massa uppdateringar från min sida:)

kolla gärna in min bligg=)

http://ziffia.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

elsa

21 maj 2012 15:58

Jag har väntat på den där appen väldigt länge och om det tar så lång tid för den så kan dom väl skriva att den kommer om några månader istället för att skriva nåt som inte stämmer (alltså, att den kommer inom 1-2 veckor)

 
☆Nnad's Blogg☆

☆Nnad's Blogg☆

21 maj 2012 21:27

Har oxå väntat länge på den där appen, skrev tillomed ett inlägg om det för ett tag sen. Dåligt av bloggplatsen att inte informera mera om det?

http://nnad.bloggplatsen.se

 
Mathilda - mamma till Amelia :)

Mathilda - mamma till Amelia :)

23 maj 2012 11:54

Jag längtar också efter den där förbannade appen! Det kommer att underlätta bloggandet med 1000. Gaaah, så sega! :)

http://mathildaahokangas.bloggplatsen.se

Johanna

23 maj 2012 11:57

Ja precis!! Är ju ofta man ligger och kanske har sövt sitt barn eller bara tar en bild ute och vill dela med sig direkt. De ska ju inte skriva 1-2 veckor om det inte blir så kan jag tycka? Men men tålamod var det... =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 6 januari 2015 12:30


  Inleder detta inlägg, med bilden på denna ursöta kanin. Bilden är en av många smycken som finns på http://www.cuteness.se/ . De har även inredningsprylar, coola mobilskal mm. Gå in å kika vettja! Jag är med och tävlar om detta ursöta smycke och ...

Av Johanna - 31 december 2014 10:58

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja, jag slutade ett av mina jobb tidigare än beräknat. Det är något jag egentligen aldrig skulle göra men det blev för mkt helt enkelt...Det grämer mig fortfarande.   2. Höll du några av di...

Av Johanna - 28 december 2014 20:33

Hej, jag är tillbaka!! Eller nej jag vet inte. Det var otroligt länge sen jag skrev och dagarna har liksom bara passerat. Det låter ju tråkigt och det är inte så jag menar. Vilken underbar sommar och nu då, vilken jul!! Julen är den högtid jag älskar...

Av Johanna - 18 maj 2014 20:54

Det börjar nästan bli tjatigt det här med att jag ska skriva mer regelbundet, men sedan blir det aldrig så. Kanske är det dags den här gången? Vi får väl se...   Idag har inte varit någon höjdardag då jag känt mig febrig och dunderförkyld. Dessut...

Av Johanna - 4 mars 2014 23:09

Dagen började tidigt för L och mig idag. Medan N var påväg hem från nattens jobbpass gjorde L och jag oss redo för dagis / jobb. Jag lämnade Leia redan klockan 6.15. I vanliga fall sover hon i alla fall två timmar till om hon får välja, men hon vakna...

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards