Strong Angel

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Johanna - 5 augusti 2012 21:46

Har lyssnat på just den låten och framförallt texten ett antal gånger idag. Den är så fin! "Jag ska skrika så det hörs igenom allgrå betong och här kommer alla känslorna på en och samma gång". Kan väl beskriva lite hur jag känner just nu. Inte det med att skrika men att alla känslor blandas på samma gång och man vet egentligen inte vad eller hur man känner... Konstig känsla. I alla fall så sitter jag nu och småmyser av underbara OS!! Och idag kom första guldet, samtidigt som idolen Rolf-Göran Bengtsson nollade såklart och Sveriges hopplag ligger på en delad andra plats inför i morgon. Det var meningen att jag skulle bloggat ifrån ipaden, men usch så lång tid det tar för mig att skriva då. Igår var vi på NBK:s sommarfest med god mat och dricka och så massa fina människor. Det kastades pil, snurrades på chokladhjul mm. Hade velat dansa och stanna längre än till 00, men jag mådde inte så bra igår tyvärr. Kände mig väldigt nere, utan att veta varför och blev snarare arg /ledsen av alkoholen. Jag som brukar bli så glad och social. Kände mig minst i hela världen , obetydelsefull mm. Jag vet, så fruktansvärt löjligt! Aja, man kan inte ha jättekul jämt eller hur? Föresten fick ett så fint sms av min fina Josse. Tack!! En grej var väldigt roligt i alla fall. Vi bestämde att vi ska ha en kräftskiva vi mammor som umgås med barnen och respektive. Ser redan fram emot det! Det var meningen att mamma skulle köra hit Leia, men klumpiga jag hade glömt insatsen till stolen så det var bara att köra till Emmaboda och hämta hem henne på eftermiddagen. Saknade henne SÅ! Hon har lärt sig att vinka nu. Det händer grejor hela hela tiden. Så roligt att få vara förälder! Niklas har varit med barnen nere vid sjön, vi har gjort glass i maskinen och annars segat. En vanlig söndag helt enkelt....känns som om luften gått ur mig nu , likt en trasig ballong. Samtidigt blir jag varm av mina fina som alla sitter här jämte mig i soffan, ja Leia sover sedan länge ifs. Aja, ursäkta ett mindre roligt inlägg men behövde skriva av mig lite. // J

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards