Strong Angel

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Johanna - 8 augusti 2012 23:17

   

Hej på er, nu är nattugglan i gång igenom och skriver... Niklas har nyss kommit hem och när jag skulle gå och lägga Leia i hennes säng istället för vår ja vad händer då? Man möts av en skitglad och pigg unge som ligger och övar på att krypa klockan 23 på kvällen?! Hon har sovit idag som hon brukar, inte mer eller mindre och hon somnade strax efter 20, med sin vanliga välling. Antagligen kände hon väl på sig att pappa skulle komma hem. Hon sitter nu ute i köket med honom. Han gör en hallonsorbetglass i glassmaskinen. 

Idag har det varit en lugn förmiddag med OS-tittande såklart. Men hela dagen förstördes när Rolf-Göran Begntssons häst Casall inte gick igenom veterinärbesiktningen. För fyra år sedan var den nuvarande världsettan 2:a i Peking och iår var hans år ju.Det var smärtsamt att se hur ledsen och besviken han var. Tyvärr vill inte alltid ödet/livet det man själv vill. Riktigt tråkigt. Och till er som säger att "ja men han kunde väl lånat någon annans häst", ni är bara löjliga! Aja, inte meningen att låta bitter. Dagen har förövrigt varit väldigt trevlig. Min mamma och lillebror kom och hälsade på idag. De mös och busade med Leia, och när hon sov passade vi på att spela både "Den försvunna diamanten" och "Tremannavist" precis like old tinmes. Tack för besöket, ni är alltid välkomna! Vi saknar er redan. Så har Viggo och Saga tittat in en kort stund också, trevligt.

Ikväll har jag använt min rabattkupong på Ellos för 300, lägger upp bilder när paketet kommer, längtar! Nehe, fick bli ett kort inlägg idag, Leia pockar på min uppmärksamhet. Hon måste sova nu... I morgon förmiddag ska vi till Emelie på mammafika! 

Sov gott mina vänner / Kram

ps. Har ni möjlighet och om ni vill kan läsa dagens Barometern där jag är med 2 sid. =)


Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards