Strong Angel

Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

Besviken och väldigt nöjd...

Av Johanna - 9 mars 2013 23:25

Godkväll! Var tillsynes väldigt nöjd med dagen då vi varit och badat hela familjen i simhallen som jag gått simskola i och "vuxit" upp i. Finns för cirka två år sedan vad vi kämpade för att V skulle våga bada och ha kul, och vilken skillnad det är nu! Saknar det extremt mycket att kunna simma och sola när jag vill. Bara kunna GÅ dit. Sist jag var där var när jag var höggravid och jag knappt tog mig ur bubbelpoolen.

I alla fall så badade vi hela familjen och min mamma i dryga 2,5 h innan det blev våfflor och spelmys på Storgatan. Och ikväll så blev det först pizzastopp på underbara Oasen med världens godaste kebabsås. Vi röstade och det blev 3-2 så vi tjejer vann och stannade denna gången på pizzerian och åt för att sedan hem och lägga Leia innan vi andra såg finalen av 2013 års Melodifestival. Jag ska inte skriva så mycket om den, för jag vill inte sprida massa negativ energi, men jag liksom barnen är väldigt besvikna. S gick upp direkt och la sig och T tog ipaden och sprang in på sitt rum. Tråkigt värre. Jag hade kunnat smälta det lättare om det varit svenska folkets favorit, men så var inte fallet. Lägg av med det där "Internationella juryn" vi bor ju i Sverige och den VI tycker är bäst ska ju vinna, eller? 

aja, dagen har varit kanon med mycket bad, bus, skratt, spelande, våffelätande, pizzeriabesök mm. Så ska inte klaga. I morgon ska S sjunga i barnkören så det blir såklart ett besök till kyrkan. Hon blir så glad om man kommer och tittar och jag älskar att se dessa barn sjunga och lysa av glädje i ansiktet där de står inför publiken. 

   

Jag, Leia och Viggo. Så Niklas och Leia som simmar som på babysimmet.

   

Viggo i den stora bassängen. Så Saga och Leia på "bilen".

   

T och V bubblar.

 

Leia hos mormor och så alla tre systrarna Ingmarsson <3

 

Leia älskade att bada.

 

Saga och jag spelade "Sagospelet" och här Viggo och min bror som mumsar våfflor.

Hela min ÄLSKADE familj på pizzerian.

Nehe, nu ska jag inte vara bitter längre. Kul för alla som höll på Robin... Och just det glömde skriva att Saga hoppade ifrån trampolinen (1 - 1,5 m)idag. Stolt och glad. Duktig tjej!

Godnatt // J  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 6 januari 2015 12:30


  Inleder detta inlägg, med bilden på denna ursöta kanin. Bilden är en av många smycken som finns på http://www.cuteness.se/ . De har även inredningsprylar, coola mobilskal mm. Gå in å kika vettja! Jag är med och tävlar om detta ursöta smycke och ...

Av Johanna - 31 december 2014 10:58

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja, jag slutade ett av mina jobb tidigare än beräknat. Det är något jag egentligen aldrig skulle göra men det blev för mkt helt enkelt...Det grämer mig fortfarande.   2. Höll du några av di...

Av Johanna - 28 december 2014 20:33

Hej, jag är tillbaka!! Eller nej jag vet inte. Det var otroligt länge sen jag skrev och dagarna har liksom bara passerat. Det låter ju tråkigt och det är inte så jag menar. Vilken underbar sommar och nu då, vilken jul!! Julen är den högtid jag älskar...

Av Johanna - 18 maj 2014 20:54

Det börjar nästan bli tjatigt det här med att jag ska skriva mer regelbundet, men sedan blir det aldrig så. Kanske är det dags den här gången? Vi får väl se...   Idag har inte varit någon höjdardag då jag känt mig febrig och dunderförkyld. Dessut...

Av Johanna - 4 mars 2014 23:09

Dagen började tidigt för L och mig idag. Medan N var påväg hem från nattens jobbpass gjorde L och jag oss redo för dagis / jobb. Jag lämnade Leia redan klockan 6.15. I vanliga fall sover hon i alla fall två timmar till om hon får välja, men hon vakna...

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards