Strong Angel

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Johanna - 7 december 2011 16:20

säga att jag lever ;) Gillar mitt samarbete med Babygruppen, och vill att det jag skriver ska bli bra så när jag tog mig tid i måndagsnatt att skriva om Barnavårdskursen som jag var på i Stockholm bla så dog internet och allt försvann precis när jag tryckte på publicera. Var väldigt nöjd så det var ganska irriterande! Men jag ska samla kraft och göra om det ikväll med en kopp kaffe och en bebis som hickar och hickar. Jag har sagt till "Leia" att hon ska komma ut nu, men det verkar hon inte vilja. Vi längtar!! Efter 37 veckor är beräknas bebisen som fullgånget så nu kan hon verkligen komma min skrutta. Är i vecka 39 nu. Svärmor är här med barnen och bakar pepparkakor och hon säger att "jag tror du går över till nästa år". Hon tror det för att magen fortfarande ligger så högt. Vilket datum tror ni hon/han tittar ut? 

Hundra spänn till den som gissar rätt;)

En annan sak föresten, jag kan tycka att visst är det tråkigt att man ibland skriver negativa saker och arga känslor, men livet är ju så, svart och vitt som en berg och dalbana så jag är ledsen om jag gnällt i tidigare inlägg, men vill man bara läsa positiva saker HELA tiden då är det inte äkta, det kan det omöjligt vara. Eller? 

Hör av mig snarast, älskar att skriva och är så glad över mina läsare. Kram!

Presentation


Mamma. "Bonusmamma". Sambo. Dotter. Storasyster. Lärarstudent. Personlig assistent. Taifare. Musikälskare.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards